reference

Chci do mrazáku!

Jägermeister National Promo

„Mrazíte?!“ ozývá se směrem od tajemného příchozího.

 

Ženský hlas? Téhle postavě s parohy přece nemůže patřit ženský hlas! Automatické světlo se rozsvěcí a ozařuje podivnou scenérii. K vrátkům v plotu přichází postava s jelení hlavou a bicepsy o velikosti průměrného lýtka. Dosud štěkající pes s kňučením zalézá zpět do své boudy a majitel domu je značně v rozpacích.  Srdce se téměř zastaví, když zpoza obra vychází druhá postava, do té doby zastíněná rozložitými rameny jelena. Krásná dívka, až oči přecházejí, přichází se zářivým úsměvem blíže k vrátkům a opakuje svůj dotaz:

 

„Mrazíte!?“

 

Takto bychom mohli popsat začátek každé návštěvy v rámci spotřebitelské soutěže „Chci do mrazáku!“ nebo pro bratia „Chcem do mrazničky!“, kterou jsme v průběhu září a října zprostředkovali pro MAST Jägermeister CZ/SK. Ve spolupráci s dalšími třemi agenturami jsme dopilovali koncept k dokonalosti a pak přebrali otěže samotného projektu, ve kterém se rozdávají ceny za 3 milióny korun v ČR a 80 000 euro pro SK. Každý den vysíláme do terénu tým z Prahy, Brna a Nitry a objíždíme jeden kraj, ve kterém navštívíme tři šťastlivce. Mrazí, jak mají? -18 stupňů celsia a finanční obnos putuje do kapsy hrdému výherci. Největší spotřebitelská soutěž pro Jägermeister a my jsme víc než jen součástí. 

menu